pondělí 17. října 2016

co to je za příšery???

jsem člověk od mala přírody-milný, věřím v dobro a lásku ... a tak když se mi narodilo první miminečko můj malý miláček, bylo jasný, že ho povedu světem kde vládne dobro, láska vítězí, kde jsme k sobě milý, máme se rádi a pečujeme o zahrádku a o zvířátka, pomáháme slabším, máme rádi přírodu, skřítky v ní a vůbec tak nějak pohádka....
jak už jsem tu psala, něco jako plastová pistolka u nás opravdu nikdy místo nenašla, hračky propaguji milé, typu mašinky, kostky (lego, dřevěné, pěnové...), zvířátka- lesní, zoo, domácí zvířátka atd... takže her je spoustu...ale pak se nám sem nastěhovali angry bird.... s tím jsem se ještě tak nějak poprala a při troše (vlastně troše - hodně) snahy se z toho dalo vyždímat to hezké... no ale teď se nám sem pomalu snaží nacpat i další hrůzy... rytíři (kdyby klasický, ale když řeknete rytíř v této době je to něco obludného s podivným ustrojením a záhadnými zbraněmi...), a příšery, které bojují proti rytířům...
když odbočím, už asi před 2ma lety, když miláčkovi bylo cca 5, jsme sháněli v hračkářství igráčka, myslím, že zahradníka, pani prodavačka nám smutně oznámila, že ho nemají a aby to nějak napravila hrdě nám nabídla celou škálu gormitů (prostě oblud) my něco takového vůbec neznali a znát ani nechtěli, něco takového mi příjde úplně nevhodné i pro starší děti natož 5ti letého klučíka....
nu a další srandovní příhoda se nám stala letos na pouti, stáli jsme u stánku s hračkami a miláček mě šokoval když ukázal na bednu plnou pytlíčků ve kterých byli lego postavičky právě nějakých ohavných super hrdinů a pronesl, že to chce! vysvětlovala jsem mu, že je to ošklivé a zlé, že mu něco takového určitě nekoupím... do toho přišel pan prodejce a figurku mi nabídl za 60kč, s díky jsme odmítla, že to kupovat nechceme... ,,tak za 40kč'' nabídl prodejce. ,,ne opravdu to nechceme'' řekla jsem rozhodně... ,,tak za 10 kč'' už vysloveně žadonil pan prodejce.... ,,ne opravdu nechceme''.... ,,tak já vám ho dám zadarmo! '' sklesle pronesl... ,,ne děkujeme'' řekla jsem a odcházeli jsme ... pana prodejce to vysloveně rozzuřilo a za doprovodu nepěkných nadávek odcházel za svůj stánek....

v lego katalogu co se k nám dostal z nějakého dětského časopisu si můj drahý miláček k mému opětovného údivu vynašel obludný hrad s hnusně strašidláckýma jako rytířema a skřetama a vyžadoval abychom mu to koupili... když pominu cenu ( něco kolem 2000tisic kč) něco takového by mu opravdu ani Ježíšek nepřinesl, jelikož to není prototyp hračky kterou považuji za vhodnou....  ta touha byla ale natolik intenzivní, že jsem musela vymyslet kompromis... vytvořili jsme si z kostek lega( které máme) svůj hrad, svoje rytíře a svůj létající stroj... vložili jsme do toho více dobra a proložili jsme to legrací a lehce jsem zesměšnila veškerou problematiku mezi dobrem a zlem...
už se bojím co nás bude atakovat příště :D



Žádné komentáře:

Okomentovat