pondělí 3. července 2017

novinky od nás


máme hned několik přírůstků! oba miláčkové dostali morčátko, miláček za krásné vysvědčení a miláčková prostě jen tak, že zvládla školku :) nu a tak máme zatím tedy dvě poseroutky Anežku a Rozárku.

v králíkárně se nám usadila na vejcích sousedovic Sebritka... teda on je to delší příběh :D to se mi onehdá paní sousedka zmínila, že jí někam mizí Sebritka, že asi kvoká a kdo ví kde je jí konec... posléze jsem vypozorovala, že ona Sebritka se vždy zničehonic vynoří u naší zahrádky... předevčírem zas... děti zrovna nevěděly co by, a tak jsem jim dala za úkol vystopovat kam Sebritka zalézá... po půl hodině pátrání se jim to opravdu podařilo!!! za naším plotem v mezi měla Sebritka hnízdo s 9 vajíčky a poctivě na nich seděla! po dohodě s paní sousedkou (která má od své druhé Sebritky právě 5 kuřátek) jsme si prozatím Sebritku adoptovali. vajíčka přišla paní sousedka prosvítit a vypadá to, že kuřátka by mohla být ze 3 vajíček.... tak držte palce!!! :)



každý den si musím udělat chvíli a sklízet levanduli :)





a mimo jiné radosti mě miláčkové potěšily obrázky, to na horním obrázku jsem já a na spodním jsou morčátka na našem dvorku :D



mějte krásný den! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat