pátek 15. září 2017

drůbež si ze mě dělá srandu

ano opravdu mám pocit, že naše Sebritka si ze mě utahuje! :D

jak víte máme od paní sousedky půjčenou Sebritku - vychovává nám dvě Sebriťátka, bydlí s Holanďankama v kurníku, no tedy - každý večer Sebritku někde hledám, protože se do teď nenaučila do kurníku večer zalézt, takže bývá porůznu schovaná a já jí za šera musím vzít a i s kuřátky odnést do kurníku, na tom by ještě nebylo nic tak zvláštního (je to prostě trempík) ale ona to naučila i naše Holanďanky!!! takže už třetí večer čekaly až je odnesu do kurníku! jednou na kamenech, podruhé za nimi a včera 2 metry vysoko na bezince! musela jsem požádat svého (naštěstí) vysokého manžela, aby mi je sundal :D a pak, že jsou slepice hloupé.



a to mají tůůůze pěkný kurníček!


ne ona si radši vleze za plech do kamení....

kdyby jen věděla, že kolem slídí kuna!



Žádné komentáře:

Okomentovat