středa 11. října 2017

podzimní tvoření u nás

když je chvíle času a venku prší, pouštíme se do malování, malujeme kde co a vším možným :)

tady je pár zajímavých výtvorů a nápadů :)

pěkná a jednoduchá technika jak vyčarovat mramorování (chcete-li mráz) je následující:
celý papír pomalujete vodovkami, můžete namíchat různé barvy, a ještě na mokrý papír (dokud barvy nezaschnou) dejte igelitový sáček (ať je pěkně zmačkaný-ideálně již použitý), a nechte uschnout.

- z papíru můžete vystříhat podzimní listí a nebo zimní variantu- okno s mrazem :)



rádi malujeme listy - list dáme pod papír a papír přemalujeme voskovkami :) asi každý zná, ale u nás je to každoroční podzimní zábava



ještě jeden výtvor dnes ze školky, malovala jsem s dětmi prstovými barvami strom a barevné listí:)


nakonec ještě vkládám můj portrét - to jsem já jak mě zachytila miláčková, musím říct, že jsem se opravdu povedla:)
💓💓





Žádné komentáře:

Okomentovat