pondělí 5. listopadu 2018

podzim

Podzim mám moc ráda. Na podzimní mlhy a temné večery kde kdo nadává, ale já si to vychutnávám. Miluju procházky, když přes mlhu prosvítá sluníčko, večerní rychlé proběhnutí s naší psí slečnou a večer s hořícími svíčky :)
Máme neskutečnou úrodu jablek, tak stále něco dobrého peču, když není čas na pečení, tak dětem k večerníčku alespoň několik jablek nakrájím... Když se naskytne příležitost ušiji pár levandulových pytlíčků. Jelikož mám doma malou předškolačku a třeťáčka příprava do školy a školky taky zabere dost času. Stále se s miláčkovou učíme R, jestli máte někdo vyzkoušený způsob jak na R nejlépe sem s ním....


Žofka by pro myš hrabala klidně až na kraj světa :D


a musím se pochlubit! Letos nám opravdu báječné létá drak!!!




Mám neskutečnou smůlu co se chovu kuřátek týče, jsem již velký odborník na kuřecí nemoci a neduhy.... naše podzimní kuřátka si opět prošla velmi neobvyklou kuřecí nemocí, ale i zprvu ztracené se nakonec v dobré obrátilo a snad nám z kuřátek rostou zdravé slepičky ...



 Stále dojíždím za dalším vzděláním a ač nerada jezdím za tmy, často se kochám. Večer za tmy vyvaluji oči a snažím se nepřejet daněly, srny, myši a lišky skáčící pod kola a ráno za rozbřesku si občas přibrzdím a kochám se krásnou probouzející se krajinou :)






Žádné komentáře:

Okomentovat