čtvrtek 10. prosince 2015

pelíšek pro pejska z trička

pelíšek pro pejska z trička


naše Žofka to je pes s velkou duší :) ač jí je už 6 let neustále se chová jako splašené štěně... poslední dobou pozoruji (tedy pozoruji to vždy přes zimu, když je to do očí bijící), že ani při mrazu se jí často nechce zalézt do boudičky, boudu sice používá, ale je schopná celou noc proležet na dece na zápraží....to asi, že je tak ostražitá a nechce, aby jí něco uniklo :D dnes přišel den D a já stihla ušít z mého starého trička PELÍŠEK! snad vydrží co možná nejdéle, a Žofku bude i v mrazivých dnech pěkně hřát....


na začátku bylo mé tričko....


a vualáááá pelíšek je na světě :)

fotečku šťastné žofky na pelíšku dodám později ... dnes byla již tma... byla jsem úplně dojata, ve tmě jsem Žofce nesla na zápraží pelíšek, ona vstala z deky a tak krásně na mě koukla, olízla mě a stočila se na nový pelíšek....

Žádné komentáře:

Okomentovat