pondělí 9. května 2016

ze zahrady

je taak krásně, celé dny trávíme venku, tu je pár foteček pro Vás pro radost :) 


kulatá skalka, malá ale roztomilá :D


úžasné střapaté tulipány, loni jsem je dostala od svých milovaných ,,pražáků'', mám z nich radost :)


tuhle máme zasetý hráček


takovýhle máme špenátek 


sedmikrásky všude kolem...a ta vůně!


loni jsem měla jahůdky více méně na lupení, letos to snad napraví a krásné květy nezmrznou a budou z nich pořádné zralé jahody










angrešty slibují zas pěknou úrodu



lobelka od mamči 




a zase ty kuřátka 



taakhle velký je už můj Kaliméro! je to nakonec opravdu slepička, takže jsem moc ráda! z 5ti kuřátek máme 2 kohoutky Šumavanky (tímto je nabízím do dobrých rukou!) a 3 slepičky



jsou to miláčci celé rodiny (člověk si řekne hloupé slepice, ale tyhle vůbec nejsou hloupé :D netušila jsem, že se slepičky dají takhle ochočit). babička sedává u jejich výběhu a ,,hlídá je'', děti je krmí listy pampelišky a já se kochám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat