středa 23. listopadu 2016

hvězdičky tavnou pistolí

...už nikdy více....
návod vypadal tak snadno, dokonce jsem sehnala i barevné (krásně třpytivé) náplně do tavné pistole... pěkně jsem namalovala hvězdy a vločky na podložku a ejhle, ač to v návodu z folie krásně sloupli, já s tím ani nehla... tak jsem si vzala nůž že se to pokusim odříznout a hup, prokuchla jsem si prst na levé ruce.... okamžitě jsem padla do mdlob a jen z posledních sil jsem se dopotácela pro kapesník a zranění si ovázala ( bylo to sice probodnuté pěkně, ale nic strašného-horší byly ty mdloby) v té neveselé situaci, kdy jsem se zhroutila na gauč mě moc pobavilo, když jsem přes mžitky před očima pozorovala vystrašené miláčky a slyšela jak velký miláček šeptá ,,maminka nám asi umře'' ... neumřela ani o prstík nepřišla, ale hvězdičky tavnou pistolí už nechci vidět!!!




tohle byly jediné potvory co jsem sloupla a to asi až po hodině co jsem je namražovala v mrazáku...



Žádné komentáře:

Okomentovat