pondělí 12. prosince 2016

radosti posledních dnů

musím se přiznat, že i na mě dolehl tzv předvánoční stres, ne že by za to mohly Vánoce, ale tak nějak jsem si toho na každý den naplánovala moc a když jsem se v sobotu večer přistihla, že vyndavám z trouby cukroví, buší mi srdce jak o závod a mám pomalu před infarktem, abych vše stihla, došlo mi že je to naprosto zbytečné a že se mi z toho adventu nějak vytratila oná pohoda Vánoc... všechny tyhle ,,stres stavy'' jsou jen a jen v naší hlavě, obvykle o nic moc nejde stačí si jen říct ,,no a co ono se to nezblázní'' a tak už jsem zas v pohodě, snažím se užívat si adventního času a dopřát si i chviličku pauzu...

taková úplně nejkrásnější pauza a relax bylo když jsme si v neděli odpoledne vyrazily jen já a mamina na předvánoční koncert skupiny Diogenes do krásného vesnického kostela !




a jak se před Vánoci nejvíc uklidnit :D? vyrazit s kozama na pastvu :D







nebo podrbat koťátko

dnes mi bylo dopřáno vyrazit (tím myslím jen já sama bez dětí) na nákup.
úžasný přírodní úkaz - dvě duhy, černé mraky a do nich svítilo slunce...

krásný advent i Vám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat