středa 26. dubna 2017

kuřátka zpátky u kvočínky

včera večer nastal ten úžasná okamžik, kdy jsme vraceli kvočně kuřátka co vyseděla, z 15 vajíček se povedlo 7 kuřátek, což je poměrně úspěch a my máme velikou radost!

kvočínka je přijala velice nadšeně hned se načepýřila a udělala jim místečko pod křídly :)


Piškoty v celé své parádě!



po dlouhém přemýšlení jsme se rozhodli, že pod kvočnu dáme i malou Bambulku, je totiž oproti ostatním starším kuřátkům malá a má blíž k Piškotám...  bohužel to byla chyba, ale to jsme zjistili až dnes ráno, Bambulka ležela nehybně mimo kvočnu. krve by se ve mě nedořezalo, Bambulku jsem hned vyndala a zjistila, že dýchá, honem jsme jí s miláčkem dali do košíčku a doma pod lampičku, brečeli jsme jak želvy, miláček šel ubrečený do školy a já celé ráno s miláčkovou u Bambulky seděla, a světe div se Bambulka je sice zmrzlá, ale už sedí a i očíčko otevírá, takže zaplaťpánbůh, ťuk-ťuk snad bude v pořádku!!!!

(doufám, že můj blog nečte nějaký velkochovatel drůbeže, ten by se našemu počínání asi vysmál :)


večer jsem se ujistila, že všichni zalezli pod kvočnu!
to je asi ta nejnádhernější chvíle


myslím, že ač kvočna večer Bambulku přijala v noci si to rozmyslela, jelikož Bambulka přeci jen vypadá jinak než ostatní kuřátka :(



Žádné komentáře:

Okomentovat