čtvrtek 6. dubna 2017

kuřecí

paní sousedka nám dnes přinesla další dvě vyklubaná kuřátka (caliméro křížené se šumavankou) - jsou prostě krásné!
nakonec to vypadá, že z líhně budeme mít 3 Holanďanky a 3 kříženečky, abychom doplnili počet, večer si s dětmi pojedeme pro dalších 6 třídenních kuřátek (po dlouhém pátrání jsme objevili nabídku prodeje kuřátek nedaleko od nás)...






takhle pěkně všicí spinkají :D


ani na dlani není problém usnout, stačí k tomu asi tak vteřina :D

teď z jiného soudku (něco pro pobavení) než jsem napsala tento příspěvek, musela jsem zodpovědět asi tak 50sát otázek svým miláčkům a to vždy než zasednu k blogu hlásím, že chci mít alespoň 5 minut ticha... a dopadá to asi takhle: ,,mamí a proč musim dělat ten úkol???jak ho mám udělat???já dnes ale nechci číst!!! mami kde je nočník?oblíkneš mi už tu panenku? já mám žízeň!!! proč to kuřátko tak pípá???už to máš napsané???a co to píšeš?můžu to taky napsat!?půjdeme ven?proč?proč?a proč? mamíííííí!!!!!''

někdy je opravdu těžké nějaký příspěvek napsat, vůbec nevím zda to má hlavu a patu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat