čtvrtek 4. ledna 2018

jak bylo u nás o svátcích

Vánoční prázdniny jsme si moc užili! Měli jsme čas navštívit babičky a dědečky, tetičky a strýčky. Hráli jsme hry co děti dostaly pod stromeček, baštili jsme cukroví, vychutnali jsme si přípravy i samotný Silvestr s přáteli :)
dokonce jsem měla čas sednout k šicímu stroji, mým kolegyňkám ze školy jsem do nového roku ušila tašky :D není nad praktický dárek :)
samosebou nechyběly dlouhé procházky a přibyli nám noví kuřecí kamarádi :D


z cukrovíčka už zbylo jen ,,něco málo''


advenťák už vypadá dosti seschle :D


stromeček začíná opadávat, ale my se ho ještě nechceme vzdát :)


a toto už jsou naši kuřecí kámoši na pěstounskou péči :D kvočna je půjčená od paní sousedky a kuřátka až dorostou poputují k mému bráškovi :)


špalkový jelínek zdobí maminčinu zahrádku (a já moc děkuji šikovnému panu sousedu, který mi dárek pro mamču vyrobil) :)



něco z příprav na Silvestra :-) bramboráčky a slané sluníčko



novoroční úplněk


a látkové tašky na kterých jsem po chvilkách pracovala celé prázdniny :)

2 komentáře:

  1. Ahoj Péťo,hezký jste si vánoce užili. Moc Vas všechny zdravím a ať máš pohodový a spokojený tento rok. Pa pa. Lenka.

    OdpovědětVymazat