sobota 19. září 2015

domácí marcipán

domácí marcipán

moc jsem tomu nevěřila :D ale je vynikající! opět díky své sousedce (recept od ní nikdy nezklame!)

potřebujete: 
200g sušeného mléka
200g moučkového cukru
30g tuku Omega
3 lžíce medu
1 bílek
pár kapek mandlového aroma

- tuk rozehřejte s medem
-nechte vychladnout a přidejte m.cukr, sušené mléko, bílek a aroma
-pořádně zpracujte!
-je-li hmota řídká přidejte cukr
-je-li hustá přidejte tuk
- uchovávejte v igelitu

-nám na dort stačila poloviční dávka...

děti se rozhodly samy nazdobit dortík pro mě :) mňam!
nejvíc se mi pak líbila ta jejich prezentace ,,dort jsme dělaly úplně samy'' !, že jsem ho upekla, natřela polevou a připravila marcipán už neuváděly, prostě dort mi letos dělaly děti :D


na obarvení jsme použili jen kakao :)



Žádné komentáře:

Okomentovat