středa 3. června 2015

látkový košík - bedýnka

no v mém podání spíš pěkný pytel :D ale překonala jsem se a pochopila návod což mě neuvěřitelně potěšilo! jen to chce příště použít nějakou pevnější látku!


k těmto rozměrům jsem se dopracovala po dlouhém přemýšlení a porovnávání několika střihů různých bedýnek :D


potřebujete dvakrát takovýhle kousek z vnitřní látky a dvakrát z vatelínu


vatelín si našijete na budoucí vnitřní látku


 

ještě potřebujete i dva kousky svrchní látky :)


pak už jen velmi velmi dlouho přemýšlíte jak a co k čemu přišít a sešít :D
nejdříve totiž ušijete bedýnku z vnitřní látky pošité vatelínem,
pak ještě stejně takovou z látky vnější no a pak je složíte dohromadu


a už jen zašijete okraj






takhle vypadá můj výtvor, je mi jasné, že pro zdatnou švadlenku to nic není, ale já se dnes mnohé nové přiučila :)










Žádné komentáře:

Okomentovat