středa 21. ledna 2015

kynutá kytka

jak jsou ti lidé šikovní, co všechno nevymyslí! objevila jsem tenhle velmi pěkný recept a dnes jsem ho uskutečnila :D
vypadá vážně skvěle a není to nic těžkého

potřebujete:
250g hladké mouky
250g polohrubé mouky
60g cukru
200ml mléka
30 g tuku, rozehřátého
1 kostku droždí
2 celá vejce

klasicky připravíme kynuté těsto a necháme 1 hodinu kynout

těsto rozdělíme na 4 díly a vyválíme stejně velké placky


vždy placku potřeme rozehřátou čokoládou (může pochopitelně použít povidla , nutelu nebo makovou náplň) a přiklopíme další placku, tu svrchní už navrch nepotíráme!!!!

pak dle obrázku nařežeme, střed necháme celý



a pak příjde ten kumšt , vždy dva sousedící dílky otočíme dvakrát na opačnou stranu- proti sobě- a konce spojíme



potřeme mlékem a upečeme do zlatova


jaký div! v troubě se to vůbec nerozteklo naopak krásně to drží tvar
a chutná skvěle!





3 komentáře:

  1. Ta je krásná !!! Ty jsi tak šikovná, už mi tu voní ! Meltu mám uvařenou tak jdu na ní, ještě že mám " rychlou spojku " :-) Díky ! máma

    OdpovědětVymazat
  2. ano vypadá moc slavnostně a neni to nikterak složitá příprava :) a zmizela hned :D

    OdpovědětVymazat